کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیا اپل می‌تواند پیام‌های iMessage کاربران را بدون اجازه بخواند؟

سرویس iMessage اپل برای فرستادن پیام و صدا بین کاربران iOS را حتماً می‌شناسید. اخیراً ادعاهایی در اینترنت منتشر شده که اپل می‌تواند با مهندسی معکوس پیام‌های iMessage کاربران را بدون اجازه بخواند که البته توسط اپل تکذیب شده است.

iMessage

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فارنت؛ به ادعای Hack in the Box با وجود این‌که تمامی پیام‌های این سرویس توسط الگوریتم‌های AES، RSA و ECDSA رمزگذاری و سپس ارسال می‌شوند باز هم مهندسانی که iMessage را طراحی کرده‌اند می‌توانند با مهندسی معکوس به متن پیام‌ها دسترسی پیدا کنند. سرویس iMessage اپل که اخیراً قابلیت‌های زیادی به آن اضافه شده است توانسته میان کاربران آیفون، آیپد و آیپادتاچ محبوبیت فراوانی بدست آورد تا جایی که بسیاری کاربران واتس‌اپ و سرویس‌های مشابه را نیز به خودش جذب کرده است و به همین دلیل این مشکل امنیتی می‌تواند بسیار جدی باشد.

iMessage-encryption-key

البته خبر خوب این‌جاست که رمزگشایی این پیام‌ها وقت و انرژی زیادی می‌برد و شاید تنها به دستور NSA امریکا اپل مجبور شود پیام‌های خاصی را بدون اجازه کاربران بخواند اما در کل محققان Quarklabs ادعا می‌کنند که این عمل با تغییر کلیدهای رمزگذاری توسط اپل در هر زمانی شدنی است. در حالی که اپل پیش از این اعلام کرده بود هیچ‌کس جز فرستنده و گیرنده قادر نخواهد بود تماس‌های FaceTime یا پیام‌های iMessage را رویت کند و اپل قادر به رمزگشایی این اطلاعات نیست.

اما در مصاحبه با وب‌سایت AllThingsD یکی از سخنگوهای اپل می‌گوید: “iMessage طوری معماری نشده تا به اپل اجازه خواندن پیام‌ها را بدهد.” هر چند اپل به هیچ وجه توانایی خواندن این پیام‌ها را در این مصاحبه انکار نکرده است! به ادعای Quarklabs تنها راه این است که اپل مجدداً iMessage را برنامه‌نویسی و مهندسی کند و از شیوه جدیدی برای رمزگذاری اطلاعات استفاده کند که در صحبتی که با اپل انجام شده است مشخص شد این شرکت قصد چنین کاری را ندارد!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17382 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1392/07/27 تعداد مشاهده: 1710
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر